Skellefteå


Jag har haft en extremt lång och härlig helg. Bra också dessutom.

Vi var ju som sagt lediga i fredags på grund av att de lärare vi skulle ha höll på att flytta. Vi har ju nämligen blivit påhoppade av mögel i vår skola. Så fredagen spenderades mestadelen till att plugga, vara ute och bara ta det lugnt.
Senare på kvällen åkte jag till Cilla, där åt vi lite frukt och såg lite tv med hennes föräldrar. Det blev dock en mycket tidig kväll för mig.

Pluggpluggplugg stod på schemat för igår på dagen. Så det var väl de mesta jag hann, förutom att träna lite också. Sen åkte jag, Josse och Erica till Skellefteå för att kolla på Midvinterfesten. Det var väldigt trevligt måste jag säga. Och jag förvånas faktiskt över mig själv hur många kloka saker jag sa under kvällen. Jag lovar att ni skulle ha blivit förvånade. Nåja, till en början var vi ganska ensamma där. Men så fick vi besök av Samuel. Tillslut var vi ensamma kvar på stället, eller ah, förutom typ fem till. Vi satt där inne och pratade och skrattade lite. Sen bestämde vi oss för att hänga med på nåt som hette typ Canalen. Det är ett kristet café typ. Det var faktiskt mycket trevligt. Vi spelade spel och umgicks lite. Roligt att träffa nytt folk och lite så.
Vi åkte hemåt vid halv två nångång. Och efter en lyckad kväll somnade jag nångång vid kvart över tre.  

Nu till några av mina smarta saker som alla utom josse och erica inte kommer förstå. Men jag skriver dom i alla fall;

Josef 20 meter bort skriker till några barn kanske 3-4 år gamla; SAMLING HÄR.
Elina svarar; Okej, jag kommer.
Josse utbrister; HAHAHAHAHA.

Det var dock grymt roligt, för oss som var där. haha. Sen sa jag en till rolig sak, som vi kan ta om nån frågar. haha.

Nu ska jag ta mina läxor och börja plugga. Hoppas ni har det bra.



En saknad som består...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, ja det är nog verkligen bara vi som fattar ;)

2009-01-18 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback