Skolan har börjat

Skolan har börjat igen och det märks. Inte minst på min mage som återigen börjar göra ont, men jag hoppas att det går om och att det enbart är en chock eller nåt sånt.
Sitter här med läxor i mängder och vill liksom bara sjunka under jorden. Tre inlämningar och ett prov nästa vecka....en underbar start på skolåret. Nåja, jag tror dock att det kommer bli ett bra och roligt år.

Snart är det helg och jag längtar. Även till Stockholm längtar jag, ska bli skönt med ett litet uppehåll från vardagen.
Hoppas ni har det bra och en längre uppdatering väntar när jag får mer tid.
Nu är det nyheter som gäller, har årstolva imorron..

God natt

Kommentarer
Postat av: Kussis

men hörrö det ska ju inte bli bara skönt med ett uppehåll. det ska ju bli helt fantastiskt roligt att träffa mig eller huuuuuuuuuuuuuuuuuur :D

2009-01-14 @ 12:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback