Trött

Trots att jag sovit mer än vanligt i veckan är jag så gott som död just nu. Har sovit ett tag på soffan och sett handboll. Värst vad man gör mycket om dagarna... Känner ganska stor stress över FN-rollspelet, men vet inte riktigt vad jag ska göra. Det är så svårt att veta i vilken ände man ska ta tag i från början. nåja, jag tror att det ordnar sig tillslut.

Vi vann lite förvånande mot Kalix igår. Det gick ganska så bra för mig och det är ju alltid roligt, för hela laget gick det bra. Vi vann med sifforna 27-22. Förra gången förlorade vi. hmm.

Just nu funderar jag på att ta mig en liten promenad och tänka lite tankar.  Längtar till imorron så grymt mkt, häng med Josse står på schemat och det är alltid lika roligt. Jag ska göra på foto-dokumentären och sen ska vi säger göra annat också. Får se vad som hinns med.

Om en vecka åker jag till stockholm, ska bli extremt roligt.

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback