Magsjuka, Alcogel och Skellefteå

Det går magsjuka i laget, inte alls roligt. Jag vill ha alcogel NU. Förhoppningsvis hjälper kryddpepparn jag har käkat ikväll och förhoppningsvis får jag alcogel imorron. Då kommer det bli min bästa vän fram till på onsdag, sen bryr jag mig inte.
Vi har nämligen derby igen på onsdag och jag är nervös, fast egentligen var jag redan nervös när vi var i Umeå, då drömde jag till och med om matchen, vilket jag har gjort X-antal gånger nu den senaste veckan. Jag börjar bli rädd. Fast egentligen är det inte bara magsjukan som skrämmer mig, utan även förkylning och förlust. Har gått och haft ont i halsen i några dagar nu och det verkar inte bli bättre, snarare tvärtom. Fast egentligen, när har en förkylning hindrat mig från att spela handboll? Sen har vi ju detta med förlust, det får ju inte bli en gång till. Denna gång är jag faktiskt riktigt sugen på att vinna och det är väl så tänkt också. Lycka till!!

På tal om ingenting
så har jag faktiskt helg nu. Min klass är ledig imorron på grund av att lärarna ska flytta för att möglet har invarderat deras arbetsrum. Vi ska flytta ut i baracker. Jippi, vilken härlig skola man går på. Ska bli grymt skönt, med tanke på hur många inlämningar vi har till nästa vecka. Men, vad säger man?! Samhällselev.  
På lördag däremot blir en bra dag tror jag. Jag och mina två vänner Josse och Erica tar våra rövar från Piteå och sticker söderut, nämligen skellefteå. Ska bli riktigt roligt tror jag.

 
(Erica Till Höger)

Nu ska jag faktiskt sova. Hoppas ni får en bra natt :)
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback