Låt mig leka med tanken lite ;)

Egentligen skulle ni kunna slita uppmärksamheten från detta blogginlägg. Det tidigare är bättre eftersom att det är ett bevis på hur otroligt manliga jag och Hanna egentligen är ;)
Du, föresten; Stockholmsresan är äntligen bokad



Idag började skolan, därför är det väl inte mer än självklart att detta inlägg mest kommer handla om skolans trötta dag. Och trött var väl bara förnamnet, jag liksom sov även när jag tog mina första steg i skolan, som förövrigt luktade mögligt apelsinskal. Jodu, skolan är fortfarande full av mögel, mögel som tydligen framkallar cancer. Joho, det känns ju jätte säkert. NOT! Och visst känns det sådär underbart att man direkt man kommer in i skolan får svidande huvudvärk och tungt att andas?! Inte en enda dag på jullovet har jag lidit av huvudvärk, men direkt man kommer till skolan händer något. Jag skulle gissa på möglet. Nåja, förhoppningsvis kommer det bli bättre snart.

Och tror ni att mitt busskort funkade idag på bussen? NEJ!!!! det gjorde inte det. Och om inte busskortet funkar, vart går man då?! Jo, till den underbara busstanten på skolan. Ni vet, hon med det snälla ansiktet, som alltid ler sådär snällt mot en när man kommer in och som alltid hälsar en hjärtligt välkommen in - fast tvärtom. Jag behöver ett STORT mirakel om jag ska våga gå dit nån dag, jag behöver liksom hjälp att ens tänka den sjuka tanken att gå dit. Med ett hjärta som nästan hoppar ut vet jag att jag kommer gå dit. Jag kommer aldrig våga gå dit - så ge mig ett mirakel!

Imorgon ska jag umgås med Josseposse. Det var verkligen längesen vi bara såg film eller något liknande. På senaste tiden har vi ju liksom varit på resandefot hela tiden. Men imorron ska vi se på nyckeln till frihet och bara ta det lugnt.
På lördag åker jag upp till Kiruna för att spela handboll.
Sen har jag väldigt mkt att se framemot, jag längtar. 

Idag har mitt nya liv börjat(undrar hur många såna jag har haft) Denna gång handlar det om att bli nyttig och börja träna hårdare. Vilodag; Lördag... Mer säger jag inte. Dessutom håller jag fortfarande mina nyårslöften. Ändå stolt man är ;D

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Kussis

Det där måste vara den finaste bilden i år :P Höööööööhööö! Men alltså, inte visste jag att du gillade filmer som nyckeln till frihet. Det är en välduigt bra film by the way :P Men du, har du nå önskemål om vad du vill hitta på när du är här?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback