Massa minnen sparade

Jag somnade 19.15 igår och sov till idag 06.00, det tycker jag var väldigt bra gjort av mig. Måste dock erkänna att jag var helt utmattat och slutkörd och egentligen har jag ingen anledning till det, kanske ett tag sen jag sov länge och mycket. Skönt var det i alla fall.

Och idag kom jag på mig själv med att sitta och gråta till ett visst TV-program. Egentligen är jag ganska töntig som sitter och lipar till ett sånt program, men det var liksom så fint. haha. Nu undrar ni kanske vilket program det är jag pratar om, detta program råkas heta Bonde Söker Fru och råkas vara sandras favoritprogram. Haha, jag kan inte annat än att skratta åt min (och josses) lilla töntighet.

Sen finns det fortfarande grymt mycket saknad i mig. Jag saknar hit och saknar dit. Längtar fram och längtar tillbaka. Aldrig kan jag vara riktigt nöjd som det är, eller egentligen är jag det, i just den stunden som jag senare sitter och förjäves saknar i min ensamhet. Fast kanske är det tur att jag nu sitter och saknar saker, för det måste ju betyda att jag hade roligt i den stunden. Grattis till mig.

Gothia 2005
var inte det en bra grej så säg!? Vad jag vill minnas så var det extremt roligt, matcherna gick inte så bra, men vi hade kul och skrattade i alla fall. Jag fick låna Emelies coola systemkamera så skulle vara superbra, men på invigningen kunde jag inte riktigt finna zoom-knappen så alla mina bilder är småa och det syns knappt vad det var på invigningen. Men tillslut hittade jag den - i sängen när vi ska sova. Grattis igen. Sen på g hem från invigningen hoppar jag på kryckor, några ska åka spåris med mig ist för att gå och så klart kommer vi vilse. Jani, denna resa var extremt rolig och minnesvärd. Kollade nyss in några bilder därifrån, jag och sandra är minsann riktigt snygga på dessa. Emma också för den delen. Titta och njut.

    

God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback