Visst får man drömma också?!

Vinst mot Strömnäs i onsdags, vinst idag mot Sundsvall och förhoppningsvis vinst mot Kalix på onsdag. Fast frågan är ju hur bra det är att vinna mot Kalix, med tanke på att det är dom och strömnäs som tävlar om div.1 platsen och vi vill ju helst se att Kalix tar den. Nåja, det blir som det blir och som tur är så kan ju inte vi bestämma hur framtiden blir.
 Känns dock väldigt tråkigt att vissa är sjukt dåliga förlorare.

Helgen har varit väldigt bra och jag börjar faktiskt bli riktigt bortskämd med tanke på att jag faktiskt haft bra helger så länge jag kan minnas från december. Men som jag har sagt någon annan gång, det är på helgerna som jag lever. Har dock haft väldigt mycket saknad i mig, men med bra vänner så överlever man det också.
Jag var på bio i fredags med Josse och Sanna, filmen var grymt bra och jag grät som ett litet barn många gånger. Efteråt gick vi på nodo och jag säger en sak, FIKA ALDRIG MER DÄR!!! Om ni vill veta varför får ni väl fråga. Klockan elva stack vi ett gäng hem till mig och pratade länge.
Cilla hade kalas i går och gott fika var det, stannade inte så länge alls. Åkte senare till Älvsbyn och sen vidare till Josse för att senare åka hem och sova klockan två.
Det har varit en bra helg.
Jag är uppbokad fram till 20 februari, sen finns inget i min kalender. Bra eller dåligt?! Det kan man ju fråga sig. Med tanke på att jag har ondare i magen än nånsin så är det kanske bra.

31/1 - Match och kalas hos Cilla
5-8/2 - Stockholm
13/2 - Skellefteå
22/2 - Lisa 20år
25-26/2 - FN-rollspel
5-9/3 - Göteborg

Det är väl var helgerna har att bjuda på den senaste tiden, inte alls tråkigt., Lägg där till många matcher också. Fy, så jag ser framemot allt detta. Problemet nu är jag faktiskt inte lever i nuet, utan faktiskt i framtiden. det borde jag ändra på, men visst måste man få drömma lite också?!


Kommentarer
Postat av: Strömnäs spelare

Vi är inte alls dålig förlorare. Ni vann helt ärligt och rätt! Det finns ingen som säger något om. Det som står i eran gästbok är inte skriven av någon i vårat lag. Det kan du vara säker på. Folk skriver i våran gästbok också.. Och vi är minst lika irriterade över anklagelserna dom ger.

2009-01-25 @ 17:55:35
Postat av: Anonym

Men FN-rollspelet är väl inte på en helg?!

2009-01-25 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback