What a Friend I have Found

Jag har börjat återhämta mig från veckans alla händelser. Sov 12½ timmar i natt och det var skönt och efterlängtat. Känns dock väldigt tråkigt och tomt att vara hemma igen, skulle gärna stannat där ett tag till. Det är liksom fridfullt och bra där. Här hemma har jag fått tillbaka min hjärtklappning, dock inte magonten ännu..men jag väntar.
Fortfarande känner jag mig sådär barnsligt glad och jag längtar liksom bara efter mermerochmer. TACK<3
Imorgon åker jag till skellefteå till vinterrocken, dessutom fyller jag 19. Grattis till mig.

Nåja, dags att kanske göra någon nytta. Se tv, eller varför inte packa upp min väska?! Känns tråkigt..

Hoppas ni får en bra kväll :)

I belive in christianity as I belive the sunrises. Not only beacuse I can see it,
but beacuse by it I can see everything else.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback