BeachParty

Party väntar runt hörnet. Sitter här och funderar på vad man kan tänkas ha på sig en dag som denna, det är ju inte speciellt varmt ute och jag ska befinna mig just utomhus hela kvällen. Antar att det blir något varmt i alla fall, om jag äger något som både är varmt och fint..
Det är jag och min mor, plus en från hennes jobb, som ska äntra BeachPartyt på havsbadet ikväll. Blir inte värst mycket party för mig ikväll, då det är jag som håller i ratten. Men jag lovade henne för några helger sen att följa med henne och se Jerry Williams, så nu är det alltså dags. Jag tror dock, trots att vädret inte riktigt vill hänga med, att det blir en mysig kväll. Och skakar man bara på rumpan extra mycket, så ska vi nog se att vi håller oss måttligt varma i alla fall.

Har även befunnit mig i Skellefteå i veckan, det var roligt må jag säga. Jag och Josse lekte med Samme, gjorde lite hyss och hade allmänt roligt.
På onsdag är det party som gäller. Det är min sista lediga vecka, innan jobb tar vid. Känns lite vemodigt måste jag säga, men jag ska nog överleva. På måndag kommer Maria hit, det ska bli roligt.
Sen om två veckor drar vi till Skelet igen, då blir det Trästocks för fulla muggar, veckan efter det är det PDOL som står med dörrarna öppna. Jag längtar som en gaaaalning och det ska bli sjukt roligt.
Förhoppningsvis befinner jag mig i Ö-vik på Tejp veckan efter PDOL. Jag hoppas otroligt mkt.

Nu ska jag kika lite mer tv och sen ska jag gå och försöka göra mig lite fin. Jag tror att jag kommit på vilka kläder jag ska använda..

Kommentarer
Postat av: jose

Du måstemåstemåste följa till tejp!

Annars typ grinar jag!

2009-07-05 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback