Trött och Tejp 2009

Jobbet har börjat och funkar fint. Tröttheten är dock och hälsar på varje dag och jag har kommit på att när jag är riktigt trött så börjar jag må riktigt illa. Det har jag gjort i fyra dagar nu. Tror att det blev en liten chock att börja vakna klockan fem. Jag försöker ändå aktivera mig efter jobbet för att kunna somna på kvällen, kan dock säga att det är svårt at göra något när man är såhär trött. Hoppas att det går om snart bara.

Ska även meddela att jag kommer befinna mig i Ö-vik och Tejp om två veckor. Jag är mäkta glad över det, även fast jag hade hoppats på att kunna åka dit på onsdagen istället. Men nu blev det som det blev och jag tror att det blir bra. Kommer komma dit halv sex så jag har ju hela den kvällen på mig. Jag behöver ju inte sova så mkt :P hehe

Nä, en dusch skulle sitta fint nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback