Pite Dansar och Ler är slut

Pite Dansar och Ler 2009 har slagit igen sina portar. Det har varit tre helt otroliga dagar som jag väldigt väldigt sent kommer glömma. Även fast regnet har varit och hälsat på oss har humöret varit på topp. Det har varit underbart.

Fredagen började på jobbet, det blev inte många knop gjorda där. Vi liksom bara slarvade oss igenom dagen och bara längtade till att få åka hem och sova ett tag. Klockan två flexade vi alla ut och så var det med det. Jag åkte hem och tog mig min vanliga tupplur.
Sen var det dags för förfest hos Cilla, regnet hälsade på och vi fick sätta oss under deras markiser. hehe. Men mysigt blev det. På området var det liksom jag och sandra hela kvällen. Det var grymt, vi är ett grymt par jag och sandra. haha. Vi dansade, skrattade och hade det allmänt trevligt. Och när de spelade Lars Winnerbäck - Hum hum från humlegård började vi skrika ännu mer, hoppa och dansa. Jag liksom tappade andan. Det är nog den låten som får vara PDOL-låten i år. Kvällen slutade med bil hem vid tre. Drack en hel vattenflaska och sen somnade jag med en gång.





Lördagen började extremt segt. Vaknade senare än någonsin, klockan tolv. Skulle ta mig en liten prommis med ångrade mig när jag ställde mig upp. Huvudvärken var extrem och jag kände mig tröttare än tröttast. När klockan började närma sig två insåg jag plötsligt att jag snabbt var tvungen börja göra mig klar, klockan tre skulle jag nämligen befinna mig hos Pilla för förfest nummer två. Jag var verkligen inte taggad nånstans. Istället gick jag ett varv runt kvarteret och det var det mest ansträngande jag gjorde den dagen. Sen befann jag mig plötsligt hos pilla, otaggad och illamående började jag på min första cider klockan sex. Men sen gick det av bara farten och vipps var jag inne på området, UTAN någon sandra. Det var inte som planerat, men henne lämnade jag hos hennes mor. Men kvällen var mycket trevlig, trots att jag var ensam och hittade folk lite överallt. Till slut blev jag less på att leta och ringde vickan och per och gick med dom. Mycket trevligt. Slocknade gjorde jag vid tre ;)

 

Idag har jag inte gjort många knop, vaknade ännu senare idag, klockan ett. Gick till vickan och åt frukost. Orkade inte göra någon frukost. Sen slappade vi resten ava dagen. Klockan fem hade jag fotbollsträning, har aldrig varit så jobbig i hela mitt liv.

Imorron är det jobb igen ;S

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback