Det blev en bra start på sommaren

Det blev en galen kväll igår, efter att alla vänner tagit den berömda studenten var det egentligen meningen att jag, emelie och cilla skulle ta det lugnt och grilla och se en film. Planerna blev ganska extremt ändrade och jag och cilla bestämde oss för att göra ett besök på valdino. Cykelturen från Cilla var en av de roligaste turerna i mitt liv, det var absolut värt det. Eftersom att jag och cilla länge pratat om att göra om vår berömda vår förra året, så gjorde vi en Elina och Cilla kväll igår. Den blev sjukligt rolig.
Vi  träffade massa studenter inne på valdino, det blev massa dans, skrik, skratt och andra trevligheter. Efter ett besök på Big Boy, efter att väckt en full kille som somnat i maten och efter en otroligt rolig kväll bestämde vi oss för att dra hemåt någon gång kring halv fem på morronen. Då skulle vi cykla till pitsund, fem i fem cyklade vi in på Cillas gård, lagomt trötta och redo för att sova. Sömn blev det dock inte, törstiga som vi var drack vi flera liter vatten, innan vi kvart i sex gick till sängen.

   

Vi vaknade klockan ett, vilket var en tid som vi ansåg som morron. Jag var dock pigg redan klockan tio, men somnade om och det tror jag var ett smart val. Kalas klockan två hos Emelie och då kom allt över mig.
Men jag antar att jag mådde som jag förtjänade efter en sådan parykväll. Men det var det värt. För jag åkte sen hem och fortsatte sova i några timmar. Men efter lite mer sömn och en springrunda har jag nu kommit tillbaka på banan, omän lite trött och otroligt seg.
En 50-års fest nu ikväll förvandlades helt plötsligt till bröllop och det gjorde mig riktigt förvånad. Jag antar att man såg ut som en fågelholk. Men roligt var det allt.
Efter det roliga chokbeskedet sågs det film och gissa om jag somnade, japp det gjorde jag.

Mina föräldrar är fortfarande kvar, jag sitter här och fryser och ska sova nu typ. Imorron är det träning klockan tio, sen ska jag hjälpa farmor att laga palt och sen ska den ätas. Dagen är med andra ord fullspäckad. Och jag fick sjukt stor lust att åka tillbaka till Rhodos just nu...

Sängen väntar runt hörnet, efter en otroligt bra start på sommaren. Det är väl upplagt för en underbar sommar!?

I'm Walking On Sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback