Framtid och mycket mer

Har länge suttit och funderat på om jag orkar uppdatera om Mallis idag, kom på efter ett tag att jag inte gör det. Slänger kanske in en bild, det sägs ju att en bild säger mer än 1000 ord.
Ska bara skriva lite, och sen se en film. Vissa är ju faktiskt lediga imorron. SKÖNT

Har suttit och tänkt ett tag. Läst gamla dagboksinlägg och börjat skissa på min bok som jag ska börja skriva senast till hösten. Kan ju säga att jag inte var speciellt positiv under några år i mitt liv, är ganska glad att den hemska tiden är över. Nu vågar man skriva om den istället. Eftersom att det blir mitt projektarbete om det inte blir att åka halvvasan. Egentligen vet jag nog inte vad jag gett mig in på när det gäller vasaloppet. Tränar i alla fall på för fullt och det verkar ge resultat, 8 kilo på inte lång tid. Det är bra jobbat tycker jag.

Sen har jag även upptäckt min framtid. Jag vet nu exakt nästan vad som händer. dock vet jag inte riktigt ordningen, men det löser sig.
Jag jobba hemma i ett halvår typ, sen ska jag vara reseledare i Grekland, efter det blir det folkhögskola och sen blir det att söka in till Polis.
Sen ska jag även få in en bibelskola också, det verkar som att jag kommer ha något att göra i framtiden.
En kompis sa till mig för ett tag sen att jag hade mkt att välja på och mkt att längta efter och längta måste man göra för att kunna leva har jag kommit på.

Idag har jag officiellt SLUTAT fika på Nodo, efter dagens incident. De är ju helt sinnes de som jobbar där, så aldrig mer ska jag stödja det cafét. Och det tycker jag inte att någon annan heller ska göra.

Imorgon hoppas jag mer än allt på sol, speciellt i Göteborg. Finaste Emelie tar studenten och det gör ont i hjärtat att inte kunna vara där. Ibland hatar jag mina lärare, för det mesta.

Idag tänkte jag på Hanna, igår också, och dagen innan det och drömmarna innan det också. Men mest tänkte jag på henne idag när jag läste min dagbok och det föll en lapp från Hanna ut från boken. Där stod det:
Din närvaro frodas av Din existens så den är väldigt vacker, jag tycker om dig - Din Hanna
Jag tänker på dig varje dag Hanna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du tänker på min Hanna,det har varit en extra jobbig tid för oss nu,eftersom ju Hanna också skulle ha gått ut...

Det finns ingen glädje kvar..

Men jag blir rörd och glad när jag vet att hon finns i sina vänners tankar.

Grattis Elina till studenten! Det är du verkligen värd, som du har kämpat!

Stort lycka till i framtiden, och Hanna finns i våra hjärtan och kollar att allt blir bra, Det är jag övertygad om

Varma kramar Helena, Hannas mamma

2009-06-13 @ 11:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback