Visa Vid Vindens Ängar

I helgen har jag fått dansa till Håkan Hellström i solnedgången, varit vaken så länge tills solen gått upp, gått och lagt mig alldeles lycklig och badat sena bad.
Det har varit underbart!

Det är precis som det ska vara på sommaren just nu. Massa underbara kompisar, sol, musik, bad, sena kvällar och båt. Jag tror faktiskt inte att det kan bli mycket bättre än vad det är nu. Fast skulle det bli det, skulle det bara vara en bonus som jag tackar ja till. Varje gång jag har lagt mig i sängen dessa två dagar har jag somnat med ett leende på läpparna, fast nästan lite ledsen över att dagen är över. Snart är det dags för denna dagen att gå mot sitt slut och det är första gången på riktigt länge som jag gå mot sängen vid klockan tolv, faktiskt ska det bli riktigt skönt.
Snart kommer min kusin på besök och jag längtar, vi ska se så mycket gamla saker. Så många minnen ska upplevas och vi ska även hinna med ett besök i Gråträsk.
På onsdag åker jag och Josse till skellefteå, vi ska leva, träffa vänner och skratta!

En liten uppdat om vad som har hänt i helgen kanske skulle vara roligt.
Fredag var det dans på logen, väldigt mysigt.
Lördag var det fest hos cilla, och sen åkte vi till havs och roade oss.

Nä, nu känner jag för att vara lite poetisk. ska skriva lite och sen göra ett besök hos John Blund ;)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback