Your Winter

Jag har umgåtts med sandra idag, det blev ganska mycket youtube, men också väldigt mycket minnen. Därav min vackra rubrik idag. Det var faktiskt denna låt som jag lyssnade massa på när vi gick nian på sjulnäs, jag saknar den klassen. jag och sandra hade även tänkt åka till borlänge nästa fredag, öven en dag för att se vår älskade Lasse. Dock fanns det inga biljetter kvar, så vår plan sket sig.

Nåja, har sett änglar och demoner idag. Riktigt bra film faktiskt.
Imorron blir det sjukhusbesök klockan nio, får väl se när jag är tillbaka igen. Dessa besök brukar ju ta halva dagen, enbart för att få besked om att man är frisk som en nötkärna. Nåja, bäst att åka dit. Jag spelade ju match igår, det hände något med mitt finger så att det blev stor och blått och gör ont. Så imorron får vi se vad som hände, tror dock bara att det är en stukning.

Kan inte skriva mer, tar lång dit med bara nio fingrar. Åker till gråträsk för att fira midsommar senare imorron.

Ha en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback