Inte en vanlig lördag

Det har varit den skönaste och lugnaste helgen på riktigt länge för min del. Igår besökte jag hannas hus på kalas och åt riktigt gott.
Idag har jag mest strosat runt på stan, sett världens bästa konsert med gamla sjulnäs elever (bland annat världens bästa Josse och Sanna) och sen skjutsat sandra på fest. Sen har jag mest bara sett teve med familjen. Det var riktigt längesen jag inte gjorde något, utan bra satt hemma med familjen. Men idag bara orkar jag inte göra nåt, vet inte varför, men orken har som försvunnit från min kropp. Jag hoppas på att få tillbaka den snarast, för jag saknar den.

Nu är jag redo för att gå mot sängen och klockan är enbart 23.00 på en LÖRDAG!! Nåja, först ska jag kika film med systra mi, det blir faktiskt Eva&Adam och sen blir det verkligen ett besök i sängen för min del..


Hoppas kvällen varit bra.
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback