Mitt liv är inte intressant

Jag undrar ifall att mitt tidigare inlägg kommer hamna här under, i så fall kan ni läsa det om ni har lust. Det blev säkert nå tjorv när jag laddade upp det igår, det har i alla fall inte kommit.

Nåja, tiden bara springer iväg och snart är det påsklov, ska bli riktigt skönt. Har matteprov imorron, hoppas innerligt att det ska gå bra, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Har även besökt tennishallen för första gången idag och det är helt sinnessjukt hur tråkigt det är med racketsporter. Jag skulle HELST slippa.
Igår var det KRIK i vanlig ordning och det är alltid lika trevligt att sporta sådär innan sovdags. Annars händer inte mycket i mitt liv. Det är inte speciellt intressant.

Och om en vecka drar jag upp mot Kiruna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback