Och ja, Tid tar Tid

Helgen blev nog inte riktigt vad jag trodde att den skulle bli. Den blev ganska kaotisk. Det är konstigt hur vissa människor kan få en att må, hur ledsen vissa kan göra en. Ja, det är obeskrivligt. En sak vet jag i alla fall, jag ska aldrig mer låta någon göra mig så ledsen igen. ALDRIG!!

I fredags var allt i alla fall överroligt, när vi spelade innebandy och volleyboll i sporthallen. Sen blev vi bjudna på supergott fika hos Ida, som en mysig avslutning på kvällen. Vi åkte hemåt vid halv tre..
Jag åkte faktiskt skidor på lördagsmorgonen, som en liten träning inför mitt projektarbete som ska göras nästa år. Det gick väl inte sådär jätte fort, men det gick framåt i alla fall. Upptäckte även att det behövs ganska så mycket mer träning om jag ska orka, eller klara av, vasaloppet om ett år. haha.

Det är väldigt många tankar som rullar runt i mitt huvud för tillfället och jag vet inte riktigt hur jag ska få stopp på dem, men ska gå ut och lyssna på lite musik tror jag, då kanske jag kan binda ett litet koppel om dem. Just för studen så vet jag inte riktigt vad jag vill, eller hur jag vill eller vad som kommer att hända... men jag vet att tid tar tid och så får det väl vara ett tag. Och vi orkar nog mer än vad vi tror.

Idag ska jag träna och träna för fulla muggar. Synd bara att det spösnöar ute, så idag går det lite sämre att åka skidor. Annars hade jag gjort det. Annars händer inte mycket i mitt liv idag, hade väldigt gärna gått på stan ett tag... Men jag ska till Göteborg och där kommer jag slösa en hel del pengar.

Ha en bra dag

Uppdat. Efter att ha fått ett visst besked idag så vet jag inte längre. Jag vet varken in eller ut. Enda jag vet är att jag helst skulle lägga mig ner och vakna upp vid ett bättre tillfälle - om det någon gång kommer komma. Jag tvivlar faktiskt på det. Jag tvivlar mer än nånsin. Jag vet att jag är på väg tillbaka, fortare än nånsin nu också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback