Skoter och sol ;)

Efter en otroligt härlig dag ute med skotern har jag nu landat hemma. Familjen och hedqvists var ute och körde lite, stannade till vid ett sandtag, solade, lekte och grillade. Var egentligen meningen att jag skulle göra premiär för i år med fotbollen idag, men jag fastnade i skogen.
På samma ställe som när vi var små var vi på idag, men det hade vuxit igen lite. Så vi fick hitta oss någon annanstans att åka nerför, för självklart måste man det. Jag älskar liksom att leka som när jag var liten, tråkigt bara att det inte blir så ofta nu längre. Men snart är det påsk och då ska vi köra skoter och leka i sex hela dagar och det längtar jag sjukt mycket till.

   
   

Nu snart ska jag på kåren och se Samuel Ljungblad tillsammans med Pite Gospel. Ska inte alls bli dumt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback