Det märks att skolan har börjat igen

Det är helt sinnessjukt, skolan började om igen idag för min del och jag möttes av en hel drös läxor och rester från det att jag varit sjuk. Nog är det underbart med lov alltid. Jag tror inte att man inser hur skönt man har det den tiden man är ledig, i alla fall inte jag. Jag har liksom gått omkring hemma och inte haft så mycket att göra, åkt skidor och tränat för det mesta. Inte ens tänkt en endaste liten tanke på skolan, men så kommer det direkt sen också. Jag har sjukt mycket ångest och vet, alldeles för väl, att jag inte kommer kunna sova i natt. Mina tankar kommer gå till alla läxor som ligger och gror inom mig. Får man somna tills det kommer bättre tider? I så fall skulle jag mer än gärna göra det.

Annars händer inte mycket i mitt liv, försöker hinna med läxa, träningar och att helt enkelt leva. Det går inte så bra. Det blir mest läxor och träning, leva får komma i andra hand. Kom hem från Göteborg i morse, åkte på skola för att kunna plugga lite och sen ha individuellt, idrott och hälsa B. Bytte ju igår, förhoppningsvis blir det roligare än det förra.

Nä, nu ska jag ta och fortsätta med Samhälls och Historia, det är väl det jag hinner ikväll. Sen blir det nog att läsa min älskade bok, Flickan som lekte med elden, sjukt bra. Läs den!!!

God natt, eller ska man kanske säga, God plugg natt?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback