Våren har kommit

Var ute och rörde på mig idag innan skolan. Mitt uppe i mina tankar kom jag på att tänka på att det verkligen börjar bli vår nu. Vädret kan svänga på en sekund, vägen har börjat tina fram och solen har lyst nästan varje dag nu i två veckor. Är inte det underbart?! Som jag skrev för ungefär två år sen (tiden i göteborg) så blir allt så mycket vackrare på våren. Samma som med vägen så börjar även människorna tina fram. Vi kommer liksom ut, istället för att sitta inne. Dessutom tycker jag att allt blir så mycket vackrare om våren, även om man tittar lite närmare så ser hon/han precis likadan ut som innan våren kom. Jag vet inte, det är något speciellt med våren som jag gillar mycket skarpt.


Idag har jag även hållit till på SMASK, många skratt hann det faktiskt bli. Även fast jag tyckte att det var ganska så mycket bättre förra året. liksom alla sjöng som mycket bättre då. Men jag tycker ändå att det var bra. Sen blev det fika på nodo, även fast inte jag fikade speciellt mycket. Köpte även godis när vi skulle hem, dock gav jag allt till min syster och pappa precis. Jag fick sjukt dåligt samvete och klarade inte av att äta upp det. Jag ska ju faktiskt utomlands snart och då måste man ju visa sig i bikini. HEMSKT!!

Imorgon blir det mest troligt Gråträsk, om inte min mor vill annat.

Mamma kommer från Frankrike vilken sekund som helst. Sen ska jag sova.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback