våren som kom av sig

På något vänster kom våren av sig. Vägarna som hade börjat bli asfaltiga, har nu blivit vita igen och det går sparka. Jag hade nästan tagit fram cykeln för att börja cykla. Förhoppningsvis kommer våren tillbaka inom en snar framtid. Nu ska jag i alla fall kolla på utlandsresor, förhoppningsvis kommer mina vårkänslor tillbaka.

Började 8.10 idag och slutade 10.10. Stor idé att åka till skolan. Nåja, hade i alla fall idrott så det gav ju lite i alla fall. har spenderat helgen i Gråträsk och kört skoter en hel del. känns riktigt skönt att ha fått kommit bort ett tag. Nu längtar jag riktigt mycket till påsklovet, sen kan snön få försvinna från mitt liv.

Dags för matlagning och sen plugg.
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback