12 Dagar kvar ;)


Jag har verkligen fått ett otrolitgt svårt val och jag har ingen som helst aning om hur jag ska göra. Stanna eller fara?! Det är ju den svåra frågan. Stannar jag kommer jag kanske vinna serien, far jag kommer jag få extremt mycket bättre motstånd, bättre matchträning och en större chans till att bli upptäckt ännu en gång. Jag hatar att besätmma och jag hatar att jag vet att jag inte kommer bli omtyckt om jag åker. JAG HATAR ATT BESTÄMMA. Jag vet dock vad jag vill, men jag är rädd.

Idag har jag verkligen varit otroligt duktig. Vaknade tidigt för att hjälpa min mor med allt i huset typ, för att hon köpte massa kläder till mig igår på stan. Jag kokade faktiskt kaffe åt henne och gjorde frukost.
Sen gick jag ut och solade lite. Sen var det dags att börja. Städe och putsade fönster. Sen for jag och postade några brev i stan och köpte en ananas som snart ska avnjutas framför teven. Mysig dag faktiskt. Årets första åska har även varit på besök.

Nu ska jag kika hockey och sen sova.
God natt eller vad man nu säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback