7 dagar kvar ;)

Vilken hemsk dag det har varit. Ingenting har gått min väg, jag har varit hungrig och extremt trött. Känns att det snart börjar vara sommarlov. Jag slutar liksom ta i med kraft i skolan. Har fått det konstigaste beskedet på hur länge som helst, ändå orkar jag inte bry mig. Jag vet inte vad som har tagit till mig, kanske börjar jag bara vara extremt, extremt less.

Men en sak som får mig att orka lite till är att Mallorca börjar närma sig med stormsteg. Det är imorron enbart sju dagar kvar, sen sticker vi för en vecka. Ska bli så otroligt skönt, ingen förstår nog.

Saker att hinna innan fredag:
Lördag; Löpning 40 min först med handbollen och sen match med fotbollen klockan fyra.
Söndag; Löpning, sen träff med brudarna som ska till Mallis, blir säkerligen solning också. Om vädret tillåter ;P
Måndag; Historia-prov, Spanska-nationella, löpning med handbollen, fotbollsträning sen.
Tisdag; Spanska-nationella, fotbollsträning
Onsdag; Frissan, Löpning med handbollen
Torsdag; Packning för fulla muggar, träning och solning.
Fredag; Uppstigning sker 03.00, planet lyfter 06.40. MYSIGT.
Sen är det sol, bad och party som gäller i en vecka. HÄRLIGT.

Nu ska jag sova.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback