Det är mycket som ska planeras

Imorgon är det två veckor kvar tills vi sticker mot varmare breddgrader och det ska bli otroligt skönt. Jag längtar grymt mycket och planeringen är i full gång. Det måste inhandlas både det ena och det andra. Viktigast är nog bikini och därefter kan det nog vara solkräm. Annars hoppas vi på bra väder och fint hotell.

Skolan tar musten ur mig. Finns inte så mycket mer att säga. Blev glad av det vackra vädret när jag vaknade i morse och ikväll ska jag träna och se hockey. Jag längtar. Hejja Sverige.

Igår var det åtta månader sen Hanna försvann. Tiden går verkligen otroligt fort, nästan så att man inte hinner med. Forfarande så drömmer jag om henne väldigt, väldigt ofta och sen när jag vaknar tror jag att hon är tillbaka. Sorgen är olidlig när jag inser att det enbart var en dröm. Jag tror forfarande att hon en dag kommer tillbaka, det är det jag önskar mest!

Dags för att äta kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback