Det är sommar snart

Idag åkte mina långbyxor av för i år och det var verkligen skönt. Det är ett litet vårtecken, för det brukar dröja innan jag vågar mig av med byxorna, men idag hände det.
Ska alldeles snart ut och springa, hade tänka ha shorts och t-shirt, jäj snart är det sommar på riktigt.

Imorgon fyller Tove 19 <3 Underbara älskade Tove.
Ska käka tårta där, sen middag och sen blir det att göra sig lite vacker och sen blir det att åka på fest hos sandra. Det ska bli extremt roligt och jag är taggad. Jag tror att de flesta är det. Sommarn är ju snart här.
Och idag är det 22 dagar tills jag släpper lös livet och åker mot varmare breddgrader. Det behövs. dags att börja om igen.

I natt drömde jag förövrigt att jag sov i världens varmaste famn. Lite roligt var ju att det var en otroligt stor och mjuk apa, men denna apa var riktigt söt och jag kände mig sjukt lugn och trygg. Jag har nog inte sovit så gott på flera flera månader som i natt, när jag sov i denna trygga famn. Lite roligt var det ju faktiskt.

Nu är det dags för en tur i vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback