En liten uppdat

Har blivit en hel del skrivande för min del på senaste tiden. Vet egentligen inte varför det blivit så, kan inte påstå att jag har speciellt mycket att skriva om. Kanske är jag en aning nervös inför den långe flygresan som väntar.

Har färgat mitt lilla hår idag, blev ljusa slingor. Ser mäkta bra ut faktiskt, om man får skryta. Idag får man det. För imorron kommer bli en superdag, det har jag bestämt. Hoppas bara att mina planer blir så bra som jag tänkt mig. Sista dagen hemma i Sverige på en vecka.
Lisa kommer hem imorron, blir mäkta roligt. Jag började sakna henne så mycket förra veckan, att jag var tvungen kolla på kort av henne. Det är helt sjukt hur mycket man kan sakna en människa.
Så imorron blir det först att cykla en hel del, kanske infjärdenrunt eller så bara till bärsika och se på star-loppet. Sen blire komma hem och umgås med fina lisa, vi ska gå på en promix och sen se en liten rulle. Blir nog inte så mycket sova för min del, kommer nog ha alldels för ont i magen, men tanke på att jag inte kunde sova länge imorse på grund av detta besvär.

Wellwell, kanske dags för mig att umgås lite smått med min familj.
Skriver väl imorron innan jag somnar, blir ju inte på ett tag sen.

God natt eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback