Ett litet koll på läget

Oj, vad duktig jag har blivit på att uppdatera.
Nu kan du inte klaga på mig längre Sandra, hänger du med i alla mina uppdateringar?

Vi har träning ikväll, jag får inte träna. Blää på det. Fick dock veta att vi ska leka lekar och fika idag, så det kan jag väl minsann få vara med på? Jag älskar lekar, speciellt med laget för då kan man vara sådär extra barnslig.

Dessutom ska jag alldeles strax ta min värkande bula i pannan och mitt värkande knä och börja packa. Imorgon har jag minsann inte tid, step in och Lisa väntar. Sen är det ju bönderna och greys dessutom.
På torsdag åker jag till UMEÅ, SANDRA och LASSE W.
Jag och sandra ska vara så duktiga att vi till och med ska laga käk ;)



Jag får minsann inte glömma Lasse-biljetter, kamera, ett fett leende och ett stort glatt humör på torsdag!!


Kommentarer
Postat av: leffe

Klart jag hänger med! ;D Jaaaaaaaaa, längtar massor jag DÖÖÖR!! och NEJ, lassebiljetterna får INTE glömmas! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback