Handboll

Att handboll är roligt, det är väl inget att snacka om. Men idag innan matchen kändes det inte riktigt likadant som det brukar göra. kroppen kändes otroligt seg, armarna kändes fruktansvärt tunga och jag kunde liksom inte koncentrera mig på vad jag skulle göra. Och så klart blev matchen som det kändes, spelade hela första och släppte in nio. Det är kanske inte mycket att tala om, men andra gick otroligt dåligt. Räddade några i början, men sen började målen droppa in. Eller tre stycker iaf. Kände att det var lika bra att byta och det gjorde vi också.
Förlust i alla fall, säsongens första och dessutom SISTA!!!

På fredag är det dags för årets första derby och det ska vara våran match, så är det bara.

Nu ska jag fortsätta se tv, som jag gjort i några timmar nu. Men det får man, för det är söndag.
Helgen har varit lugn. Nästa helg ska bli fruktansvärt rolig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback