Idag blev det så uppenbart

Jag har insett att jag är fruktansvärt dålig på att berätta för folk vad jag tycker om dem, i alla fall när det gäller något bra och att jag tycker om dem. Jag måste verkligen ta mig i kragen där och bli bättre, för det är sånt som alla behöver höra.
Jag blev som glad idag när fina ylva sa till mig;
Jag gillar dina kramar bäst!

Idag blev det också så uppenbart att livet verkligen inte är långt och oftas slösas det bort på saker som egentligen inte spelar någon större roll. Det är så tråkigt att vi människor tänker att jag har länge kvar att leva, det där kan jag ta någon annan gång. Medan vi egentligen helt plötsligt kan ramla ihop och helt plötsligt aldrig mer vakna upp igen. Jag lovar mig själv att bli bättre på att berätta hur fina alla människor är, lovar du också?
Livet är för kort för att slösas bort - jag vet att man säger så hela tiden, men på riktigt är det faktiskt så. Det gick minsann upp för mig idag.

En  till sak som också kom så otroligt nära idag att det kan hända även mig, även fast jag inte vill tänka så. Men på riktigt kan det hända mig. Jag brukar tänka att det händer alla andra, men inte mig. Dumt, mycket dumt. För så är det inte!! Det kan hända alla andra, men det kan också hända mig!

Nu ska jag ladda inför derby på fredag ;)
Och dessutom kommer snyggingen sandra hem imorron OCH sanna ;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback