Jag har sprungit en mil :D och vunnit ett derby :P

Det var vi som till slut drog det längsta stråt och fick hoppa runt i den vanliga ringen och skrika BÄST I STAN!! Det känns ungefär underbart och efter matchen skulle jag, trots kramp i både ben och armbåge, kunna spela en match till, ungefär så roligt var det. Läktaren var fullsatt och stämningen på topp.

Tillbaka till verkligheten nu kanske, har massa läxa att göra. Men istället sitter jag och kikar på tv, känns bättre så faktiskt. Jag har prov i religion på fredag, buhuuu. Och imorron har jag redovisning i svenska men har typ glömt det. Så det lär ju inte bli så mycket av det. Haha, känns som att det är en helt annan inställning på mig sen förra året. Fast egentligen är det inte det, men ändå. haha.

Idag har jag från det ena till det andra sprungit en mil för första gången, det känns sjukt bra. Skulle faktiskt ha kunna springa längre, men läxan kallade :)

Dags att plugga och se dansbandskampen. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback