Jag må vara en knasboll

Jag har verkligen tränat mycket idag och verkligen vilat otroligt lite. Vila behöver jag minsann, för även fast jag sovit en bra bit över 11 timmar natten till idag var jag trött när jag vaknade. DÖDSTRÖTT!
Och jag gjorde ett pass i gymmet idag efter skolan, som för övrigt kommer ge mig grym träningsvärk och sen fem min efter att jag kommit hem ringer tove, jag följer på step in igen. Det var minsann gott med middag sådär klockan nio på kvällen.
jag var absolut välförtjänt av den.

Och så har jag fått förtur till sjukgymnasten. ska bli skönt att bli av med tankarna om vad som kan vara för fel i knät, förhoppningsvis är det inte korsbandet. Även fast sjukgymnasten också tyckte att det lät som det. Jag DÖR med stora bokstäver om det är det.

Jag undrar hur många gånger jag har kollat på inspelningarna från Lasses konsert, ja det är då minst 30 gånger per film. JAG ÄR KÄR <3 Jag må vara en knasboll, men det är inte ofta jag gillar något såhär mycket och då tycker jag att jag kan få göra det mycket också.

Imorgon är det träning och sen pokerkväll hos Jim. Har saknat dessa stunder sen förra året, nu är det dags igen. Hoppas mitt pokerface sitter kvar. Sen sover jag hos Tove, för vi ska baka julfika, laga mat och träna tillsammans på onsdag. JAG ÄR LEDIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback