Lars Winnerbäck var som väntat BÄST!!

Det är morgon i Umeå och de andra ligger och sover. Själv kan jag inte sova, dels för att det typ är mitt på dagen och dels för att jag bara tänker på konserten igår.

Vi kom dit en och en halv timma innan han skulle börja, klockan närmade sig åtta och in kommer ett DÅLIGT för band. Haha, snacka om sur jag var, jag ville ju lyssna på Lasse. Men så blev klockan fem i halv nio och han, den bäsa, kommer in. Jag får gåshud, tårarna börjar rinna och inom mig känns det som en dröm. En dröm som blivit sann. Jag har varit på några lasse konserter tidigare, men aldrig en sådan bra. Han spelar alla de bästa låtar, plus några till. När konserten är slut klockan elva vill jag inte lämna golvet, för jag inser att det kommer dröja ett tag innan jag får se honom igen. Det enda han missade, finafina Lasse, var Kom änglar.
Många gånger är jag rädd för att konserten börjar vara slut, men den fortsätter och fortsätter. Den räcker länge, två timmar och 25 min.

BÄSTBÄSTBÄST

Nu ska jag ta min Ipod, lyssna på lasse, tänka och ta mig en promenad.

God morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback