Med bra sällskap och två veckor kvar till Lasse

Det är natt(nästan) och jag är grymt trött. Borde sova istället för att hänga här. Provet på skolan gjorde verkligen sitt och alla artiklar hos sandra fick mig helt slut. Men det gör inget, man har ju lärt sig av buddhistprovet att man ska vara snäll för att få bra karma, så bäst för mig då att jag hjälpte sandra med läxan.
Frågan är bara hur mycket jag hjälpte..haha. Jani, på tal om buddhist. NU lämnar jag det bakom mig för alltid. SKÖNT!!

Annars har vi sett idol ett helt gäng hos Jocke ikväll. Jag har legat under en filt, trött och frusen. Ganska mysigt ändå.
Har upptäckt ännu en sak, jag och sandra sitter verkligen ihop när hon är här. Bra eller dåligt? Jag tycker det är bra. För jag trivs i hennes sällskap otroligt bra!!

 
Och vi har väntat sen den här dagen i stutet av augusti på lasse, om två veckor är den dagen här!

Imorron blir det middag hemma hos mig :)

God natt


Kommentarer
Postat av: yooo

hihi :) du hjälpte mig med google translate ;) jag tror det är en positiv sak att vi sitter ihop! like you :D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback