The Passion Of The Christ!

På religionen håller vi just nu på med kristendomen. Det är roligt och intressant.
Grejen är den att vi ser en film, kan vara den hemskaste filmen jag någonsin sett. Vi såg den på religionen i åttan eller nian också, men då ansåg jag inte riktigt att den var lika hemsk som jag gjorde idag. Filmen heter The Passion Of The Christ! Jag mådde ganska illa, blev yr och kunde helt enkelt inte betrakta vad som skedde på filmen. Men jag vet vad som hände, hörde precis allt och det gjorde så ont inom mig.
Tänk att Han, Jesus, gått igenom detta för oss. För oss så att vi ska ha evigt liv. Det är nästan så att jag börjar gråta.

Snart är det dags för KRIK och sen dags att sova.

                                                                                                   19 år idag, Grattis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback