Visst är det kul att pröva kläder nu ;)

Det är grymt roligt att prova kläder i dessa tider. Jag prövade min nyårsklänning från förra året igår, förra året var den för liten men jag plågade mig igenom kvällen med den iaf. Jag kunde knappt andas och brösten vad som två stenar upp i ansiktet. Det var otroligt skönt att slänga av sig den för att sedan hända den i garderoben för alltid. Igår tog jag fram den igen, för att kolla hur den satt. Jag drog igen den och sen vipps så trillade den av mig lika fort som den hade trillat på mig. Jag älskar det, jag älskar det så mycket. Detta ger mig motivation till att verkligen kämpa ännu hårdare. 15 kilo har rasat av mig, 10 till ska det bli. Då har jag nått min drömvikt, även fast mina drömbyxor för längesen satt bra.

Jag har en ganska tråkig vecka framför mig, dock ingen läxa. Men det händer liksom inget som är av värde. På lördag kommer dock josse hem och det är garanterat av värde. Ska bli sjukt roligt att träffa tösen igen. Som jag längtat, det är ju sjukt. Men just nu känns det som hundra vintrar dit.



Jag har dock mycket att vara glad över, nu låter det som att jag sitter och deppar. Men verkligen inte det. Jag har bara en tråkigt vecka framför mig. haha.
Saker att se framemot:

21/11 - Josseposse anländer till Piteå ;D

21/11 - Krik-off

22/11 - Match mot Boden

26-29/11 - UMEÅ med Lars Winnerbäck

5/12 - Förfest

13/12 - Lucia

24/12 - Julafton

25/12 - After X-mas

3/1 - Jag fyller 20 vintrar

Ha en bra kväll - Jag ska spela volleyboll

 


Kommentarer
Postat av: josse

Wihoooo! Längtar som bara den!

2009-11-19 @ 15:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback