Praktik

Nu är jag tillbaka till verkligheten igen, har visserligen varit det i tre dagar nu men har inte haft något tid över till att blogga. Jag säger som de flesta gamla; tiden går så fort när man blir gammal. Och så är det kanske, för enligt Ullis i min klass är ju jag gammal som gatan och det tåls att diskuteras många gånger om.

Befinner mig på praktik på Arbetsterapin på sjukhuset i veckan, det är mycket roligt och väldigt intressant. Jag lär mig något nytt varje dag och är helt utmattad när jag väl kommer hem. Har somnat på köksgolvet två kvällar i rad, återstår att se om det blir en trejde också. Jag har insett att detta yrke verkligen är något jag skulle kunna tänka mig att jobba med i framtiden och om man har lika bra arbetskamrater som dom som jobbar på sjukhuset här, skulle ju det vara ett stort plus.

Har en hel del läxa också som väntar på mig, skulle tro att det börjar bli dags att göra någon nytta och skriva lite på Etiopien- eritrea konflikten. Måste även träna, blir löpning en timma idag och sen äre ju bonde söker fru och greys ikväll. Det kan väl inte bli så mycket bättre?

Bilder från Göteborg är väl tänkt att det ska komma nu :)
 
   


Kommentarer
Postat av: Sara

Snygga glasögon! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback