Har mycket att stå i.

Oj vilket stressigt liv jag lever just nu, tur jag åker bort imorron och får förhoppningsvis vila ett tag då.

Annars så hade jag två möten igår, dom gick bara bra. Fick springa från det första mötet, slänga i mig mat, springa till det andra och sen SPRINGA till matchen.
Det andra mötet var med KRIKS styrelse som jag helt plötsligt blivit en del av, det känns roligt. Planerades för olika tillfällen, kommer bli super.

Har även kommit igång med träningen inför vasan, känns också bra. Gjorde maxpuls test idag och det kan jag lova var grymt jobbigt. När benen vek sig under mig och jag inte orkade längre kände jag blodsmak i munnen. Fint, men lite äckligt också. Bra att jag förhoppningsvis gjort bort det, om det nu blev rätt.

Matchen igår gick väl ganska dåligt, men det är väl bara bita ihop och hoppas att jag får spela mot kalix på söndag. Ganska otroligt faktiskt.

Nu är det faktiskt dags att börja packa lite och om en timma är det dags att åka iväg mot Sanna. Vi ska ha pyjamasparty, jag, tove, sanna och cilla. Otroligt roligt faktiskt, var längesen man träffade Sanna och ändå bor vi i samma stad. Skämmes.

Laga mat känns väl som prio ett just nu, i denna otroligt stressiga timma som börjar om fyra min.

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback