Inget nytt har hänt

Jag är lite less på mitt vanliga liv, vill att det ska hända något nytt. Riktigt vad som jag vill ska hända, vet jag inte. Men något riktigt roligt.

Får dock helg redan på onsdag, då kör vi pyjamas party hos Sanna Ö, ska bli riktigt mysigt faktiskt. Blir nog spel, film och en hel del skratt. Jag längtar redan.
Torsdag styr jag och mor kosan mot Emelies Göteborg. Det ska också bli riktigt fint. Hoppas på mycket shopping, många skratt och god mat. haha.

Sen får jag lov, i två veckor. Kommer spendera det en hel del i Umeå tror jag, riktigt roligt.
Ojoj, faktiskt mycket att se framemot. Inte minst Lasse W och efter det kommer världens mysigaste månad, december och sen tror jag visst att det är någon som fyller 20 ;P

Nu är det dags för dagens andra träningspass.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback