Jag har träffat NIMBY ;)

Måste börja med att tacka Sara som fixat i min blogg lite ;)

Jag har allt lov nu, på riktigt. Jag har varit fast i ett arbete fram till idag, men idag tog jag lov. Arbetet är klart och jag bara njuter av att vara ledig. Det firades med en dag på skeppet med Tove och Linn. Det var minsann mycket roligt. Vi har till och med fått träffa Nimby ;) wohoo.
Men bowlingen gick uselt för mig, dock var det ganska roligt ändå. Många skratt har avfyrats idag!

Helgen är snart här, vi ska ha STOR middag här. Då menar jag verkligen STOR. Pappa fyller 50 höstar på tisdag, känns som att det var igår han fyllde 40 stycken. Imorgon blir det nog ett besök hos Erica skulle jag gissa, har blivit bjuden på fest där av Frida. Blir dock en nykter helg för mig, måste börja tänka på vasan OCH på matchen på söndag. Mycket viktigt att ladda!

På tal om vasaloppet har det minsann blivit ändrade planer, jag åker bara halva vasan på grund av en match och på grund av tidsbrist. Men det är en prestaion ändå tycker jag. Så jag ska ladda ändå!

Snart är det november och jag längtar, det har ni väl aldrig hört?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback