Oktober är snart slut

Göteborg är som vanligt, regnit, blött och blåsigt. Men nog är det roligt här för det, har shoppat en hel del och gått runt. Har även träffat emelies omtalade pojkvän, han är godkänd :P Erica befinner sig också här nu =)

Snart är oktober månad över, den vad jag trodde innan jobbigaste månaden detta år. Visst har den varit riktigt jobbig och gått mycket segt. Detta på grund av att jag längtat så mycket till alla händelser i November. Månaden har dock innehållit mycket mycket roliga saker också. Livet flyter och leker. Jag älskar det. Det är underbart att leva må jag säga. Snart är det november och den omtalade konserten närmar sig. Jag kan knappt bärga mig alltså.

Dags att återgå till Göteborg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback