Sen en tid tillbaka och snart är vi i framtiden. Jag längtar!

Nu har det blivit så igen, att jag inte har något att göra. Jag har gjort läxan, tränat och lagat mat. Finns inte mycket mer att göra, förutom att städa. Blir väl något sånt snart ändå. Även fast jag har sagt att jag inte kommer vara mamma i veckan, för att mamma är i Turkiet. Fast det är klart, jag HAR varit mamma i veckan och det suger.

Jag är glad att jag har sandra, för utan henne skulle jag absolut inte ha något att göra. Nu istället för att sitta och göra inget, tänker jag tillbaka på helgen och skrattar för mig själv. Visserligen kan folk tycka att jag är dum i huvudet som sitter och skrattar för mig själv, men vet ni, jag bryr mig inte. Jag sitter ändå och skrattar för mig själv, tänker tillbaka på helgen och inser hur mycket fint jag har framför mig. Det är otroligt fint.

Och tacka vet jag Gud som låter mig ha en mobiltelefon. Den informerade mig precis om att Alingsås spelar CL på SVT24 klockan sex. Det får absolut inte missas. Nu fick jag äntligen något att göra, jippi.
Dessutom är jag med i styrelsen för KRIK. Helt otroligt roligt faktiskt. Roligt att någon litar på mig och framförallt tror på mig som en positiv, glad förebild för de yngre. Jag tackar och bockar!

Jag saknar faktiskt mamma lite och det gör verkligen min syster också. Jag lånade lite av mamma lukt idag efter träningen, när agnes kramade mig sa hon med en tår i ögat:
Åh, du luktar mamma

Nu är det dags för handboll <3

 


Kommentarer
Postat av: sandra

ja du är rolig du! sitter också och skrattar lite för mig själv när jag läser det här :P du skulle nog passa som mamma :D hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback