Snart är november här

Sitter här i lägenheten i Umeå och håller på att spricka, god mat och god efterrätt har verkligen gjort sitt. Jag och hanna har egentligen inte gjort så mycket idag, men har fått tiden att gå riktigt bra.
Gick till kyrkan på morron, sen åt vi lunch, gick och handlade, vilade (läs: elina pluggade) lagade middag, åt middagen, åkte och lyssnade på gospel och sen åkte vi hem igen och åt efterrätt. Sanna har även varit förbi ett tag. Jag trivs med dessa fina vänner.
Hanna är ganska rolig, hon ska hem på tisdag och då är det dags för oss att äta upp all mat som finns i hennes skåp och kyl. Man svälter i alla fall inte på detta ställe och det är super :P

Nåja, jag har ju lov nu, känns skönt. Blir att vila och träna en hel del. Dessutom ska ett VEME in på fredag, kanske borde jag även jobba lite med det. På lördag ska jag och Cilla gå från Havs till Böle. Ska bli spännande minsann.

Dessutom är det snart nov och det är den månaden jag längtat efter hela hösten. känns otroligt att den redan kommit, samtidigt som det har tagit sin lilla måste jag säga. Kommer nog kännas tomt när den är över, då har liksom årets månad tagit slut. Vad ska man då leva för? Fast jag är rätt så säker på att jag kommer finna mig en mening med livet efter nov också. haha.

Nu ska jag och Hanna dränka oss i kärleksfilm och beklaga oss över hur ensamma vi är. haha. Fast egentligen är vi inte så ensamma, vi har ju trots allt varandra :P

God film natt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback