Bilder, bilder och ännu mer bilder

Hemma från skolan idag, känns som att jag har hostat sönder mina revben i natt, det finns inga ord som beskriver hur ont jag har. Fast ondast gör det nog att jag kommer missa massor med träningar och matchen imorgon. Fast å andra sidan får jag vara sjukt bra alla andra träningar och matcher, det löser sig tillslut.

Per fixade kortet idag, STORT GRATTIS!

Dagen har faktiskt gått ovanligt fort, kan dock bero på att jag sovit halva dagen. Haha, sen har jag försökt plugga lite EU:s asyl- och invandringspolitik. Bajs tråkigt om jag får säga det själv. Roligare var det att läsa om Etiopiens säkerhet, dit vill jag verkligen åka nån gång i livet. Och sen har jag ödlsat resten av tiden på att sakna mina fina vänner och tittat på kort sen sommaren. Jag har sagt det förr, men säger det igen, det har varit en fin sommar.
Tänker att jag slänger upp några bilder från min fina sommar. Titta och njut!

















Åter till sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback