Fint

Jag sitter med Lasses fina album i mitt knä och myser till hans nya album. Det är riktigt bra må jag säga och just nu finner jag att "du min vän i livet" är bäst. Detta får mig att genast längta extra mycket till den 26 november.
men innan det händer mycket...

Idag började planeringarna inför vasaloppet -10 på allvar. Det ska göras ett träningsprogram, kostschema, möten med diverse skidfolk, inköp av bra skidor, cooper-test, maxpuls-test, vilo-puls och mycket mer.
Jag ser framemot det jag just gett mig in på. Dessutom har jag en träningskompis vid namn Kajsa, så vi ska hjälpas åt att puscha varandra ännu mer. Det ska bli fint.
Så bloggen kommer nog gå över till att mer handla om min väg till vasaloppet nu, men det kanske kan vara intressant det också? att se hur jag misslyckas, eller kanske lyckas, med att ta mig runt.

Dessutom kommer jag ha skaffat glasögon innan jag far till Umeå för att titta på den bästa artist som finns... Hur det känns vet jag väl inte riktigt..

Nu ska jag ta Lasse i Ipoden och ta mig ut för en löptur. Idag blir det nog bara 40 min, för att på söndag blir det 50 min plus handbollsträning. Det kommer bli bra det här!
(TÄNK VASALOPPET NÄR DET REGNAR SÅ MYCKET SOM IDAG!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback