För du, såg mer än min fåfängs gitarr

   

Idag på mentorstiden stod jag inte ut med en till helg hemma ensam utan kompisar. Så jag tog tag i mig själv och bestämde mig för att på fredag åker jag till Umeå.
Japp, sagt och gjort. På fredag 14.45 går bussen mot Umeå och mina fina vänner. Ska bli otroligt roligt att åka dit må jag säga. Jag längtar.

Då kommer jag till och med ha någon som står ut med att jag nöter Lars Winnerbäck, då får vi nöta tillsammans sandra ;)

Nu: Löpning och sen Cilla


Kommentarer
Postat av: sandjiis

klart jag menar dig elina ;) hihihihihihihih.. och lasse weeee :D

Postat av: Hanna

Jag gillar detta starkt och jag längtar till lördag! :D Pussss!

2009-09-02 @ 22:48:05
URL: http://hannasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback