Fribiljett mot himlen - Lasse W

Det känns skönt att jag gått och blivit sjuk på en måndag istället för en fredag, nu har jag hela veckan på mig att bli frisk innan nästa helg. Har varit vaken större delen av natten på grund av min outhärdliga hosta som aldrig verkar ska lämna mig. Nu har jag nästan ångest för att somna, jag är rädd för att hosta upp mina lungor i natt också.

Men, man ska vara positiv och det hade jag tänkt nu.
Imorgon är det tisdag, bästa dagen på veckan...då är det längst till på måndag.
Dessutom har helgen varit jätte fin och bra.
Lasses album är sjukt bra, kan inte sluta lyssna på honom.
Och sen den 15 okt åker jag och min fina mamma till Göteborg.
Så det blir jag, emelie, mamma och inger ensamma där.
SKÖNT!!

Nu ska jag ta och slänga mig framför tv:n
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback