Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg

Som ett brev på posten när skolan börjar om kommer tröttheten. Det finns inga ord som beskriver hur otroligt trött jag är just nu, men visst är det fantastiskt att man har en säng att krypa ner i då?
Känn mitt positiva tänk där...

Har hängt med Lisa idag på stan efter skolan, trevligt må jag säga. Snart ska jag ta mig en löprunda här i stan och efter det ska jag och Stina kanske på polisstaionen och kolla där. Får se hur det blir, med tanke på att jag kommer missa lite av handbollsträningen och det känns ju inte jättebra alltså.

Om 26 dagar är det bara två månader kvar tills jag och finaste sandra ska befinna oss i umeå tillsammans för att kika på Lasses konstert. Jag kommer vara lyckligast i världen och gråta av glädje. Det finns inga ord...
Om 21 dagar släpper Lasse sitt nya album, som jag längtar alltså.
Ååh, så fiiint.
Livet är en dags på rosor, men det är en dans med svåra steg - Lars Winnerbäck

Nu ska jag vila middag


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för idag Elina :)

2009-09-01 @ 17:34:06
Postat av: Elina

Tack själv Lisa :) Vi måste absolut ses mer nu när du äntligen kommit hem :)

2009-09-01 @ 22:32:15
Postat av: Stina

elina, det är onödigt med tre likadana inlägg till sig själv dessutom;)

2009-09-01 @ 22:38:05
Postat av: Elina

Åh, stina.. det var ju inte meningen. Datorn tjorvade :P

2009-09-02 @ 12:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback