Nästan frisk

Det var för en vecka sen som ett svin började med att lägga händerna på mitt liv och sen fortsatte det med att krama mitt liv och till slut krama hårade och hårdare. Dessa dagar har varit de värsta i mitt liv, om man tänker på sjukdomstillstånd. Det finns inga ord som kan beskriva smärtan jag har haft i kroppen. Men nu är det som sagt snart över och jag är överlycklig för det. Imorron hade jag planerat att ha en till feberfri dag till, för på tisdag blir det skola då.

Jag kan nog inte föreställa mig allt jag har att göra i skolan nu, men ärligt så orkar jag inte bry mig.
Eller okej, ska börja lite smått ikväll faktiskt. Sen ska jag se tv och börja se jakten på lycka!

Och på tal om lycka så är det lycka att Sandra och Sanna kommer hem på fredag. Jag kommer ihåg att sandra sa att det var 18 dagar kvar, idag är det BARA FEM. wohoo liksom.
Sen är det bara 60 dagar kvar till Lasses konsert.

Dags att göra något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback