Vasaloppet 2010


Det är nu bestämt på riktigt att jag kommer ställa upp i Vasaloppet 2010. Det känns konstigt, jobbigt och svårt men även mycket roligt. Detta är något jag bestämt att jag ska göra innan jag dör, äntligen något jag snart kan checka av på min lilla lista.
Träningen är i full gång och här sitter jag efter dagar med träningsvärk och har precis avslutat ett till träningspass, börjar ana att jag har träningsvärk att vänta även imorgon.
Fast egentligen, vad klagar jag på? Det är ju det jag vill, bli starkare. Så det är bara härligt.

Måste bara slänga in ett litet Grattis till min syster som skjöt sin absolut första älg idag.
Det var en nöjd tjej som för två timmar sen ringde till sin storasyster och glatt berättade om den stora händelesen.
"Jag var nervös ända ut till lilltån" sa hon när hon ringde mig efteråt.
Haha, nog har man en söt syster.

Nu är det duschen som gäller och sen ska jag hänga med Vickan.
Jag gissar på att hon vill ha hjälp med matten...varför frågar hon mig?
Haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback